Постійний пошук, зростання, розвиток - невід'ємні складові професіоналізму буді-якого фаху. Праця вчителя, крім вищезазначеного, вимагає володіння глибокими та різнобічними науковими, професійними знаннями, уміннями, навичками. Професійна компетентність педагога є не лише сумою теоретичних знань, а мотивом і засобом розвитку практичних навичок. Широкий спектр сучасних інтерактивних засобів дає можливість вчителеві обирати такі технології, методи, які сприяють зацікавленості учнів, підвищенню якості навчально-виховного процесу, високій результативності в навчанні школярів.
Чи є дієвими такі сучасні методи, як "шість капелюхів Боно", інтелект-карти, метод фокальних об'єктів?.. Чи варто застосовувати їх у роботі вчителів-філологів? На які очікування можна розраховувати? Такі питання ставила перед собою, готуючись уперше виступити в ролі керівника тренінгу на зимовому засіданні ММО вчителів української мови та літератури. Адже, ознайомившись із сучасними майстернями креативності та інновацій, не встояла перед спокусою випробувати їх у колі однодумців-філологів.
Таким чином, зимове засідання ММО на тему "Пошуки шляхів формування грамотної мовної особистості учня методом шести капелюхів Боно та через складання інтелект-карт" відбувалось у формі інтерактивного тренінгу.
Як бачимо зі світлин, робота над вирішенням поставленої проблеми у малих групах захопила як і молодих спеціалістів, так і досвідчених фахівців. Метод шести капелюхів - практичний спосіб розділення процесу мислення на шість різних режимів, кожен із яких представлений метафоричним капелюхом певного кольору. На занятті ми, педагоги, вчилися оперувати різними аспектами нашого мислення по черзі. Зібравши ці аспекти разом, отримали картину "повнокольорового мислення". Складання інтелект-карти було доручено молодим спеціалістам, які продемонстрували прекрасні результати роботи й репрезентували оригінальні ідеї. Інтелект-карта, або карта розуму, пам'яті, думок - діаграма, на якій відображають слова, ідеї, завдання або інші елементи, розташовані радіально навколо основного слова або ідеї. Ми використовували цей метод з метою генерування, відображення, структурування та класифікації ідей щодо шляхів формування грамотної мовної особистості учня на уроках української мови та літератури.
Вдячна колегам за активну роботу, згуртованість, креативність під час засідання методичного об'єднання.
Давня мудрість говорить: "Хто стоїть на місці, той відстає". Отже, вивчаємо, апробуємо, впроваджуємо інновації, рухаючись уперед, шукаючи, зростаючи, розвиваючись.
Чи є дієвими такі сучасні методи, як "шість капелюхів Боно", інтелект-карти, метод фокальних об'єктів?.. Чи варто застосовувати їх у роботі вчителів-філологів? На які очікування можна розраховувати? Такі питання ставила перед собою, готуючись уперше виступити в ролі керівника тренінгу на зимовому засіданні ММО вчителів української мови та літератури. Адже, ознайомившись із сучасними майстернями креативності та інновацій, не встояла перед спокусою випробувати їх у колі однодумців-філологів.
Таким чином, зимове засідання ММО на тему "Пошуки шляхів формування грамотної мовної особистості учня методом шести капелюхів Боно та через складання інтелект-карт" відбувалось у формі інтерактивного тренінгу.
Як бачимо зі світлин, робота над вирішенням поставленої проблеми у малих групах захопила як і молодих спеціалістів, так і досвідчених фахівців. Метод шести капелюхів - практичний спосіб розділення процесу мислення на шість різних режимів, кожен із яких представлений метафоричним капелюхом певного кольору. На занятті ми, педагоги, вчилися оперувати різними аспектами нашого мислення по черзі. Зібравши ці аспекти разом, отримали картину "повнокольорового мислення". Складання інтелект-карти було доручено молодим спеціалістам, які продемонстрували прекрасні результати роботи й репрезентували оригінальні ідеї. Інтелект-карта, або карта розуму, пам'яті, думок - діаграма, на якій відображають слова, ідеї, завдання або інші елементи, розташовані радіально навколо основного слова або ідеї. Ми використовували цей метод з метою генерування, відображення, структурування та класифікації ідей щодо шляхів формування грамотної мовної особистості учня на уроках української мови та літератури.
Вдячна колегам за активну роботу, згуртованість, креативність під час засідання методичного об'єднання.
Давня мудрість говорить: "Хто стоїть на місці, той відстає". Отже, вивчаємо, апробуємо, впроваджуємо інновації, рухаючись уперед, шукаючи, зростаючи, розвиваючись.
Немає коментарів:
Дописати коментар