Реформування освіти, оновлення змісту
шкільних предметів, методичні рекомендації щодо викладання української мови та
літератури в 2016-2017 начальному році спонукають учителів пильно вдивлятись у
нові орієнтири освіти.
На часі реформування освіти, яке стосується
кожного вчителя й полягає в оновленні методик
навчання, осучасненні форм і методів, що використовуються на уроці й
позаурочній діяльності. Повноцінна реалізація компетентнісного, діяльнісного й
особистісно-орієнтованого підходів передбачає активну взаємодію між учнями й
учителем, широке застосування проблемного викладання навчального матеріалу,
пошукове та дослідницьке навчання, учнівські проекти.
Завдяки інтерактивній співпраці учень здобуватиме знання не як готовий освітній продукт «на вимогу вчителя», а вироблятиме самостійну, активну позицію у сфері предметних і ключових компетентностей. Отже, як практично втілити на уроках засади компетентнісного, діяльнісного й особистісно-орієнтованого підходів у навчанні, розглядали на ШМО вчителі української мови та літератури Токмацької ЗОШ№5: Козачок І.В., Лебедєва І.М., Романюк Л.І., Сіренко Г.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар